sobota, 7 maja 2011

Moja dziwna przygoda - Kosinska Piasecka Bozena

Moja dziwna przygoda - Kosinska Piasecka Bozena Nowa ksiazka Bozeny Kosinskiej-Piaseckiej "Moja dziwna przygoda" nawiazuje do jej przezyc zwiazanych z pobytem w Libii. Autorka byla tam zatrudniona jako psycholog w szkole dla dzieci opoznionych w rozwoju umyslowym, pierwszej w tym mlodym panstwie placowce tego typu. Jak w kazdej pracy pionierskiej napotykala na rozne trudnosci, a nieraz na zaskakujace sytuacje, ktore opisuje z pewna doza humoru, ale i zyczliwoscia dla tego jakze odmiennego otoczenia. Nie brak tu takze refleksji na tematy obyczajowe i spoleczne. Relacje Autorki z kraju wciaz w Polsce malo znanego uzupelnia zestaw interesujacych zdjec.

Polecamy:

Przygoda z ksiazka - Miazek Bonifacy
Wybor rozpraw historycznoliterackich wiedenskiego slawisty prof. Bonifacego Miazka. Ksiazka przybliza oryginalne poglady na literature emigracyjna tego znanego poety polskiego zyjacego od polowy lat 60. na obczyznie. Obok rozpraw czytelnik znajdzie tu szereg recenzji swiadczacych o uwazanym rejestrowaniu przez ksiedza profesora Miazka wydarzen...

Moja zimna wojna - Piazza Tom
Opowiesc o profesorze Johnie Delano specjalizujacym sie w studiach nad zimna wojna. Szereg dramatycznych wyrazen zmusza go, by powrocil pamiecia do czasow swego dziecinstwa - zimnowojennych Stanow Zjednoczonych: antykomunistycznych filmow, programow telewizyjnych i komiksow oraz zabojstwa J. F. Kennedy ego. Profesor stopniowo uswiadamia sobie,...

Moja dziwna przygoda - Kosinska Piasecka Bozena


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz